1
|
Okulöncesi öğretim yöntem ve tekniklerini eğitim ortamlarında uygulayabilme
|
2
|
Okulöncesi dönem çocuğunun gelişim düzeylerine uygun biçimde eğitim programını uygulayabilme
|
3
|
Okulöncesi eğitim alanıyla birlikte Türk eğitim sisteminin yapısını bilme
|
4
|
Kendi öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme
|
5
|
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme
|
6
|
Problem çözebilme, insiyatif alabilme ve yaratıcılık becerisi
|
7
|
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme
|
8
|
Toplumu, kültürü, sosyal ve kültürel değerleri, aile içinde ve dışında sosyalleşmeyi, sosyalleşme üzerine sosyal sınıf ve
kültürel perspektifleri anlayabilme, toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme
|
9
|
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme
|
10
|
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme
|
11
|
Felsefeyi, eğitimin felsefi temellerini, çağdaş eğitim teorilerini, bilgi, bilim, değerler felsefesini anlayabilme, edindiği bilgi ve
becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
|
12
|
Okulöncesi eğitimi alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası düzeydeki güncel gelişmeleri takip edebilme
|
13
|
Okulöncesi eğitimi alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
|
14
|
Okulöncesi eğitimi alanı ile ilgili verileri toplayabilme, yorumlayabilme, ve sonuçlarını alana aktarabilme
|
15
|
Disipliniçi ve disiplinlerarası takım çalışması yapabilme
|
16
|
Okulöncesi eğitim kurumlarında yönetim bilgi ve becerisine sahip olabilme
|
17
|
Okulöncesi eğitiminde temel alan bilgisine sahip olma
|
18
|
Okulöncesi eğitimi alanında çıkan bilimsel yayınları okumaktan zevk alma
|
19
|
Anadilini doğru, güzel ve etkili kullanma becerisine sahip olabilme
|
20
|
Formel ve enformel eğitimi, eğitimin sosyal işlevlerini, sosyal yapı, kültür, sosyal sınıf, ekonomi,
politika ile ilişkilerini, eğitimin sosyal gelişme ve değişme yönündeki rolünü açıklayabilme
|