1
|
6-10 yaş arası somut işlemler dönemindeki öğrencilere yönelik eğitim/öğretim yöntem ve tekniklerini kullanabilme.
|
2
|
6-10 yaş arası somut işlemler dönemindeki öğrencilere yönelik eğitim programını uygulayabilme
|
3
|
6-10 yaş arası çocuklar için zihinsel ve fiziksel gelişime katkı sağlayacak dijital, bireysel veya birden fazla kişiyle oynanacak
oyunlardan haberdar olmak ve bu oyunları eğitim öğretim ortamına entegre edebilme.
|
4
|
6-10 yaş arasında iletişim becerilerinin gelişimine katkı sağlayabilecek etkinlikler üretebilme
|
5
|
6-10 yaş arası öğrencilerin özel yeteneklerinin farkına varabilme
|
6
|
6-10 yaş arası öğrencilerden özel gereksinimli olan öğrencileri tanıyabilme onlara doğru rehberlik edebilme ve irtibatta
Bulunulması gereken kurum ve kuruluşlarla irtibat halinde olabilme becerisi
|
7
|
6-10 yaş arası öğrencilerin öğrenme çıktıklarını, tespit edebilecek ölçme değerlendirme bilgi ve becerisine sahip
Olma.
|
8
|
6-10 yaş arası öğrenci velileri ile sağlıklı iletişim kurabilme.
|
9
|
6- 10 yaş arası öğrencilerle projeler üretebilecek beceriye sahip olma
|
10
|
6-10 yaş arası öğrencilere teknolojiyi doğru kullanabilme becerisini kazandırabilme /teknoloji okuryazarı olan öğrenciler
Yetiştirebilme
|
11
|
İlkokul eğitim alanıyla birlikte Türk eğitim sisteminin yapısını bilme
|
12
|
Kendi öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme
|
13
|
Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme
|
14
|
Problem çözebilme, insiyatif alabilme ve yaratıcılık becerisini geliştirme
|
15
|
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme
|
16
|
Toplumu, kültürü, sosyal ve kültürel değerleri, aile içinde ve dışında sosyalleşmeyi, sosyalleşme üzerine sosyal sınıf ve
kültürel perspektifleri anlayabilme, toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme
|
17
|
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme
|
18
|
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme
|
19
|
Felsefeyi, eğitimin felsefi temellerini, çağdaş eğitim teorilerini, bilgi, bilim, değerler felsefesini anlayabilme, edindiği bilgi ve
becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
|
20
|
İlkokul düzeyindeki eğitim alanında ulusal ve uluslararası düzeydeki güncel gelişmeleri takip edebilme
|
21
|
İlkokul eğitimi alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
|
22
|
İlkokul eğitimi alanı ile ilgili verileri toplayabilme, yorumlayabilme, ve sonuçlarını alana aktarabilme
|
23
|
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
24
|
İlkokul eğitim kurumlarında yönetim bilgi ve becerisine sahip olabilme
|
25
|
İlkokul eğitiminde temel alan bilgisine sahip olma
|
26
|
İlkokul eğitimi alanında çıkan bilimsel yayınları okumaktan zevk alma
|
27
|
Anadilini doğru, güzel ve etkili kullanma becerisine sahip olabilme
|
28
|
Formal ve informel eğitimi, eğitimin sosyal işlevlerini, sosyal yapı, kültür, sosyal sınıf, ekonomi,
politika ile ilişkilerini, eğitimin sosyal gelişme ve değişme yönündeki rolünü açıklayabilme
|